Reclamații

Produsele achiziționate de pe www.smartlashes.ro e-shop sunt garantate timp de 24 de luni. Pentru antreprenori, perioada de garanție este de 6 luni. Mai multe informații pot fi găsite în termenii și condițiile de utilizare. Vânzătorul este responsabil pentru toate defectele produselor pe care le au bunurile în momentul în care cumpărătorul le preia sau care apar în timpul perioadei de garanție. Aceasta nu se aplică defectelor cauzate de o manipulare necorespunzătoare sau de daune mecanice. Clientul este obligat să prezinte bunurile revendicate curățate, fără impurități și curate din punct de vedere igienic. Vânzătorul are dreptul de a refuza să preia pentru procedura de reclamație bunurile a căror stare nu respectă principiile de bază ale igienei.

Cum se procedează cu o reclamație?


Returnarea bunurilor de către firmele de livrare:

  • Imprimați și completați formularul de reclamație. Toate informațiile necesare pentru completarea formularului se găsesc pe factura dumneavoastră. Vă rugăm să descrieți defectul produsului cât mai clar posibil

  • Vă rugăm să atașați o copie a facturii dumneavoastră la pachet.
  • Ambalați cu grijă bunurile pentru a preveni deteriorarea acestora în timpul transportului.

Intersmart, s.r.o.

Nekvasilova 692/27

Praga 8 186 00

Republica Cehă


La primirea bunurilor, le vom verifica și le vom preda departamentului de reclamații. Reclamațiile vor fi soluționate în termen de 30 de zile de la începerea procedurii de reclamație.
Vom rambursa costurile poștale pentru trimiterea unei reclamații doar dacă reclamația este acceptată și dacă bonul de livrare este trimis în termen de 15 zile de la emitere